
Dlaczego klienci przepłacają za małego fiata
Jak powszechnie wiadomo Mirek i Janusz to wprawieni w boju handlarze samochodów, a to, że klient już jedzie a to, że inny daje więcej. Ile razy słyszymy takie historie a i tak finalnie okazuje się, że kupiono od nich to auto. Podobnie jest ze stronami internetowymi oraz identyfikacją wizualną, niejeden raz spotykamy się z opowieściami, że ktoś przepłacił, ba wielokrotnie widzieliśmy kwiatki za które ktoś przepłacił a nawet nie miał o tym pojęcia! Ciężko teraz w dzisiejszych czasach o uczciwych przedsiębiorców, szukać ich można z latarką – niestety. Inicjatywę, projekt czy też przedsięwzięcie jakim jest wpStart założyliśmy nie ze względu na zyski a ze względu na przyjemność jaką daje zadowolony klient, w zasadzie w każdej branży w jakiej działamy stawiamy na zadowolenie klienta, bo nie ma nic cenniejszego jak uśmiech na twarzy drugiego człowieka.
Bo to co zadowolony klient nam oddaje w zamian, nie wliczając pieniędzy jest bezcenne, jak w tej reklamie kart VISA.
Wracając do głównego tematu wpisu, to określenie jakości strony to dość względne pojęcie, jednak zawsze przyrównujemy to do aut, pewnie dlatego, że to jedna z naszych pasji (kto nie lubi samochodów? 🙂 ). Można kupić replikę Ferrari lub też Lamborghini bez silnika, co z tego, że na podwórku będzie stało piękne auto skoro będzie ono bezużyteczne, kupowanie auta na pokaz to domena słabych ludzi a już na pewno nie przedsiębiorczych, dlaczego też mielibyśmy kupować stronę internetową lub identyfikację wizualną która tylko ładnie wygląda i inni nam jej zazdroszczą ale wcale na siebie nie zarabia? A no najczęściej dlatego, że nie posiadamy takiej świadomości, a cel strony internetowej jest jeden – ma zarabiać a jeśli przy tym jeszcze ładnie wygląda to już jesteśmy w domu i z dumą możemy przyznać, że była to dobra inwestycja.