Już od 390 zł / miesiąc !
Dzięki usłudze pozycjonowania Twoja witryna będzie pojawiać się na czołowych miejscach w wyszukiwarce Google, dla określonych wcześniej słów kluczowych. Zespół naszych wykwalifikowanych specjalistów przeanalizuje każdy element Twojej strony oraz zadba o to aby została ona właściwie zoptymalizowana.
Bazując na naszym bogatym doświadczeniu jesteśmy w stanie wypracować wysoki autorytet Twojej domeny, poprzez pozyskiwanie wartościowych linków pochodzących z zaufanych miejsc w Internecie. Pozycjonowanie stron internetowych to nie tylko świetny sposób promocji serwisu w wyszukiwarce, ale także doskonale narządzie służące do generowania wartościowego ruchu na stronie.
Jak wygląda proces pozycjonowania, wstępna analiza strony
Pozycjonowanie strony internetowej zawsze rozpoczyna się od wykonania wstępnej analizy, która pozwala na określenie ogólnego potencjału witryny, a także jej mocnych i słabych punktów. Na tym etapie weryfikowany jest szereg elementów, z których najważniejszymi są:
• technologia wykonania serwisu,
• widoczność strony dla robotów wyszukiwarki,
• widoczność strony w wynikach wyszukiwania,
• ilość, oraz jakość zaindeksowanych w wyszukiwarce podstron,
• ilość, oraz jakość (tematyczność) treści na podstronach,
• historia domeny.
Ponadto, sprawdzamy czy strona była już wcześniej pozycjonowana, a jeśli tak – jakimi metodami, aby zaplanować optymalną strategię działania.
WYBÓR SŁÓW KLUCZOWYCH
Kolejnym krokiem jest wybranie odpowiednich słów (fraz) kluczowych do pozycjonowania – na podstawie profilu działalności Twojej firmy (oferowanych produktów, usług itp.).
Jest to bardzo ważny etap, od którego w dużej mierze zależy osiągnięcie sukcesu. Każde słowo kluczowe charakteryzuje się odmienną częstotliwością wyszukiwania przez użytkowników – a co za tym idzie, odmienną konkurencyjnością.
Należy jednak pamiętać, że średnia miesięczna ilość wyszukań to tylko jeden z kilku parametrów, które należy brać pod uwagę. Nie zawsze fraza najczęściej wyszukiwana będzie najlepszym wyborem. Bardzo często zbyt ogólne frazy charakteryzują się niewielką konwersją – co sprawia, że nawet w przypadku osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania potencjalna korzyść dla klienta będzie niewielka. Warto w takiej sytuacji wybrać bardziej precyzyjne frazy pasujące do profilu działalności firmy.
SZCZEGÓŁOWA ANALIZA TECHNICZNA
Podczas ustalania wyników wyszukiwania, wyszukiwarka Google bierze pod uwagę ponad 200 różnych czynników. Dlatego też, następnym etapem pozycjonowania jest przeprowadzenie szczegółowej analizy serwisu pod kątem elementów, które należy zmienić / poprawić, tak aby strona była dostosowana do wymagań wyszukiwarki Google. Na tym etapie sprawdzamy szereg czynników mających zasadniczy wpływ na to, w jaki sposób roboty wyszukiwarki oceniają daną stronę. Sprawdzane są między innymi:
• Tytuły poszczególnych podstron,
• Opisy meta description,
• Zastosowanie nagłówków H1-H6,
• Treści występujące w obrębie serwisu oraz ich nasycenie słowami kluczowymi i ich wariantami,
• Występowanie ewentualnych duplikatów treści,
• Zastosowanie tagów noindex oraz canonical,
• Poprawność przekierowań,
• Struktura linkowania wewnętrznego,
• Struktura adresów URL,
• Czas ładowania strony,
• Profil linków prowadzących do domeny.
Na tym etapie nasi doświadczeni copywriterzy przygotowują również wszelkie niezbędne treści, na wybrane podstrony serwisu.
PRZYGOTOWANIE PROPOZYCJI ZMIAN DLA KLIENTA
Po wykonanej analizie, kolejnym krokiem jest przygotowanie propozycji zmian koniecznych do wprowadzenia na stronie. Zmiany o charakterze widocznym dla użytkowników odwiedzających stronę wprowadzamy po uzyskaniu akceptacji od Klienta. Natomiast zmiany istotne z perspektywy pozycjonowania, ale na pierwszy rzut oka niewidoczne wdrażamy od ręki.
WPROWADZENIE ZMIAN OPTYMALIZACYJNYCH
Po uzyskaniu akceptacji Klienta wdrażane są zaproponowane wcześniej zmiany widoczne. Jeżeli Klient nie udostępnił danych do serwera FTP oraz do panelu zarządzania treścią (CMS), przesyłamy dokument zawierający szczegółowe wytyczne optymalizacyjne – do samodzielnego wdrożenia.
Odpowiednia optymalizacja serwisu obejmująca zarówno elementy techniczne, jak również modyfikację treści jest elementem, mającym kluczowe znaczenie dla powodzenia procesu pozycjonowania. Optymalizacja stanowi fundament, bez którego budowanie widoczności w wynikach wyszukiwania jest znacznie utrudnione, a w wielu przypadkach wręcz niemożliwe.
SYSTEMATYCZNE POZYSKIWANIE WARTOŚCIOWYCH ODNOŚNIKÓW DO STRONY
Gdy strona jest już odpowiednio zoptymalizowana przechodzimy do systematycznego budowania autorytetu domeny – poprzez zdobywanie wartościowych linków, prowadzących do strony Klienta. Proces ten musi być rozłożony w czasie, tak aby działania nie wyglądały sztucznie dla robotów wyszukiwarki Google.
Pozyskiwane linki pochodzą z wielu wyselekcjonowanych wcześniej źródeł i obejmują np.:
• Branżowe katalogi firm,
• Portale związane z profilem działalności Klienta,
• Tematyczne fora internetowe lub blogi,
• Portale ogłoszeniowe,
• Inne.
MIERZENIE EFEKTÓW / REAGOWANIE NA ZMIANY
Na bieżąco monitorujemy efekty prowadzonych działań i w razie potrzeby modyfikujemy przyjętą strategię.
Klient otrzymuje comiesięczny raport pozycji promowanych słów kluczowych – lub w przypadku pozycjonowania dla sklepów internetowych (long-tail) raport z wygenerowanego ruchu na stronie.
Jeśli interesuje Cię ta usługa to napisz do nas!
Jeśli Twoja firma ma być traktowana profesjonalnie to nie możesz podchodzić do jej wizytówki jaką jest identyfikacja wizualna w mniej profesjonalny sposób.
Szablonów
Profesjonalnych i spersonalizowanych
Grafik
Dla Twojego projektu
Kubków kawy
Z małą ilością cukru
Dostawców
I każdy z nich to profesjonalista